VACANCES 2019 (Cap. 15) - Tot s'acaba!!!

Dimecres, 21 d'agost del 2019

La ruta s'acaba i les vacances van arribant a la seva fi. Ens aixequem ben d'hora i posem rumb a La Jonquera, on tenim cita amb el mecànic per canviar les 4 rodes de l'autocaravana.

Quan hi arribem al Garatge JCA ens indiquen que les esperen cap al migdia, així que aprofitem per visitar tant la part de la Jonquera dels grans supermercats com el propi poble. Ens avisen del taller que portem l'auto a les 3 de la tarda i aprofitem per dinar de menú, però molt bé, a la Pensió Marfil.

I com hem dinat aviat podem fer una petita becaina.

Al taller són molt professionals i en una hora aproximadament fan el canvi i alineació (o equilibrat, no ho sé ben bé) de les 4 rodes que hem comprat. La broma ens surt per uns 500€, però ho donem per ben gastat. Almenys ja podem anar tranquils.

Ja en territori català agafem l'AP7 i ens dirigim a Roses, on tenim intenció de passar una o dues nits a l'àrea privada. Quan arribem està a tope i el noi de recepció ens diu que l'endemà ens posem els primers a la cua i que segur que tindrem lloc, doncs sempre hi ha sortides a primera hora del matí.

Passem la nit aparcats davant l'àrea junt amb dues autocaravanes més. Hem tingut molta sort, perquè l'endemà ens adonem que on havíem aparcat era una parada de bus. Això sí, dormim ben poc. Hi ha molt de trànsit tant al carrer on estem aparcats com a la carretera que passa pel costat de l'àrea.

Sobre l'àrea de Roses només dir que, en temporada alta, dubto que hi tornem a anar-hi. L'àrea en sí està a ple sol, excepte l'única ombra que vam agafar nosaltres quan vam entrar dijous al matí. A més, hi ha unes 15 o 20 places que estan a tocar de la carretera, una carretera amb molt de trànsit tot el dia. Això sí, hi ha gent que s'hi està tot l'estiu. El preu amb llum és 17€, molt més econòmic que qualsevol càmping dels voltants.

Al final passem un parell de dies a Roses i divendres 23 tornem cap a casa tranquil·lament.

Pernocta i quilometratge

• Pernocta: Àrea privada de Roses
  • Quilòmetres recorreguts: 88
  • Quilòmetres totals acumulats: 3.353,3

Detall despeses

I aquí acaba el relat de les nostres vacances per la Bretanya, principalment. Esperem que sigui el primer de molts viatges amb la Pelotilla!!!

Si teniu algun dubte o pregunta, podeu afegir algun comentari. Estaré encantada de poder respondre-us!!!