VACANCES 2018 - Dia 2 (Sòria - Càceres)

Dissabte, 4 d'agost

En Xavier em desperta a quarts de cinc de la matinada. Continua fent una rasca que pela (uns 12º). Aixequem les potes de la caravana i continuem per l'A-2 direcció Madrid. Al cap d'uns quants quilòmetres ens aturem a una benzinera per canviar i, a partir de llavors, condueixo jo. És normal, perquè jo he dormit 4 horetes i en Xavier ha dormit poc i malament.

De moment no faig servir el GPS, tinc força clara la ruta. Els companys de Webcampista em van aconsellar que, després d'Alcalà de Henares havíem d'agafar la M-50 direcció Extremadura. En Pau i en Xavier dormen, que és el que fan quan jo condueixo, així que vaig amb mil ulls.

Són prop de les 7 del matí (més o menys) quan passem per Alcalà. A l'alçada de Torrejón veig una sortida que indica M-50, però amb les direccions "Zaragoza - Valencia". No agafo aquesta sortida, pensant que més endavant hi haurà una altra que indiqui "Extremadura", però no és així. Mentrestant, en Xavier es desperta i li demano que connecti el GPS. Sé que també puc agafar la M-30, però ja no m'en refio de les indicacions.

Per sort, entre que és dissabte al matí i l'hora, hi ha poc trànsit i aconseguim enllaçar amb l'A-5 direcció Extremadura. Ha sigut mitja hora de patiment, perquè no em feia gens de gràcia liar-me per Madrid, però tot ha sortit bé.

L'A-5 va força carregada, imagino que molta gent que comença vacances i va cap al Sud, però res de l'altre món. En algun moment que parem a esmorzar fem canvi de "xòfer", i des de llavors fins a Càceres condueix en Xavier.



El paisatge canvia molt, ja es comencen a veure els camps de cereals típics de Castella i la temperatura va "in crescendo". Cap a les 10:00 entrem a la província de Càceres i a les 12:00 ja estem al Camping Càceres, el primer de la nostra estada.

El Camping Càceres és un càmping municipal de 1ª categoria. No és gaire gran i les parcel·les, totes, tenen bany privat, cosa que va molt bé per a algunes coses, però no tant bé quan tots tres ens volem dutxar.

Després d'instal·lar-nos i dinar me'n vaig amb en Pau a la ciutat, a buscar la meva germana, i ens passem unes quantes hores a la piscina del càmping, que els caps de setmana està a tope de gent. A més, no la tanquen fins a les 23:00h. Cap a les 20:30 portem la meva germana a casa seva, doncs ella té servei al restaurant on treballa (La Puerta de la Estrella) i fem una mini-passejada per la ciutat, però encara estem a 38º i és bastant impossible. Fem algunes fotos a edificis que han sortit a Juego de Tronos i tornem cap al càmping, on dormim amb totes les finestres obertes de bat a bat.



 Puerta de la Estrella
Plaça Major

1 comentari:

  1. Us heu plantat a Extremadura en un temps rècord, tot i que això de dormir al cotxe pinta dur.
    Tampoc et toca un torn fàcil, a les 5 de la matinada i Madrid a l’horitzó.
    Buff... 38ºC al vespre ? Tothom a la piscina, doncs !
    (Esperant la següent entrega ...)

    ResponElimina

Gràcies per deixar el teu comentari!