Destinació Galícia - Dia 9 i 10: El Paradís a Illa d'Arousa

Dissabte, 8 d'agost del 2020

Aquesta nit ha estat una mica moguda. Bufava força vent i, a més, l'auto estava una mica inclinada i jo no he dormit gaire bé (en Xavier no ha tingut cap problema). Per tant, ens aixequem aviat i ens dirigim a Cambados.

Aparquem al principi del moll de pescadors i des d'allà estem molt a prop de l'illa de Sant Sadurní (Sant Sadurniño), a la qual s'accedeix fàcilment a través d'una passarel·la de pedra. A l'illa, molt més petita del que semblava al Google Maps, hi ha les restes d'una torre de vigilància del segle XII, des d'on s'avisava als habitants de la contrada dels atacs dels víkings.

L'illa està vista en pocs minuts i ens dirigim a visitar el poble on, els dissabtes, hi ha "mercadillo". Així que aprofitem per fer alguna petita compra abans de dirigir-nos cap a l'illa d'Arousa.

Primer anem al poble (que no em queda clar si és Vilanova d'Arousa o un altre), aparquem al principi del moll i fem un tomb, però no hi ha gaire a veure. Teníem previst anar a la tarda a l'àrea privada de l'illa, però ens avancem i arribem abans de dinar.

És una àrea força gran però amb els serveis bàsics, tot i que una mica aturat pel tema COVID. Però estem a peu de platja.

Saludem als nostres amics, Pedro i Mari Carmen, doncs gràcies a ells que tenim lloc a l'àrea, i després de dinar fem una bona becaina.

Cap a les sis de la tarda anem a fer una passejada per la punta del Carreirón. És una ruta senyalitzada per fer a peu, tot i que hi ha gent que ho fa en bicicleta, però hi ha trossos amb molta sorra que impedeixen poder circular.

La passejada és maquíssima, amb nombroses platges d'aigua cristal·lina, algunes de naturistes, i ens agrada tant que decidim quedar-nos un dia més.

A les 21:30 anem a veure el capvespre, just a la sortida de l'àrea, i no podem parar de fer fotos 😅😅😅

Acabem sopant amb els nostres amics i bevent una de les ampolles d'albariño que vam comprar a la bodega.

Diumenge, 9 d'agost del 2020

Havíem decidit quedar-nos un dia més per aprofitar les platges de la zona, però avui s'ha aixecat emboirat.

Mentre esperem que s'aixequi la boira anem caminant fins al poble, on comprem pa.

A més de la boira fa una mica d'aire, i poc a poc van passant les hores fins que arriba el capvespre que, tot i no ser tan espectacular com el d'ahir, també té el seu encant.

Fem el darrer sopar amb el Pedro i la Mari Carmen i ens acomiadem fins a la propera trobada, segurament ja a Catalunya.